חברת MirrorBio, המפתחת טיפול חדשני לסרטן, מצטרפת לפארק היי-טק הר-חוצבים!

חברת MirrorBio, חלוצה בתחום פיתוח טיפולים אימונותרפיים חדשניים לסרטן, בחרה להקים את משרדיה החדשים במתחם היי-סיטי בפארק היי-טק הר-חוצבים.

היום (שני) התקיים טקס חגיגי לרגל חנוכת המשרדים החדשים, במהלכו הוצגה פעילות החברה, המתמקדת בפיתוח טיפולים המבוססים על תאים חיים שאינם מותאמים גנטית. טיפולים אלו פותחים אפשרויות חדשות לטיפול יעיל יותר במגוון סוגי סרטן, תוך הפחתת תופעות הלוואי.

MirrorBio מעסיקה כיום כ-30 עובדים במשרדיה החדשים, וצפויה להתרחב משמעותית בשנים הקרובות. אנו גאים על הצטרפותה של חברה פורצת דרך זו לפארק היי-טק הר-חוצבים, ומאמינים כי היא תתרום רבות לפיתוח תעשיית הביוטכנולוגיה בישראל.

“הקמת משרדינו החדשים הכוללים מעבדות מתקדמות תסלול את הדרך לקבלת אישור FDA ותאפשר לנו להציע טיפול מציל חיים לחולי סרטן רבים ברחבי העולם”, אמר ד”ר מייקל הר-נוי, מייסד ומנכ”ל חב’ Mirror Biologics, Inc.

הצטרפותה של MirrorBio לפארק היי-טק הר-חוצבים מדגישה את מעמדו של הפארק כמרכז מוביל לפיתוח טכנולוגיות חדשניות בתחום הבריאות. אנו מאחלים לחברה הצלחה רבה בפעילותה החדשה, ומצפים לתרומתה המשמעותית לקידום בריאות האדם.

דילוג לתוכן